Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modelování a HIL simulace ovládání pátých dveří osobního automobilu
Musil, Filip ; Matějásko, Michal (oponent) ; Brablc, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou, tvorbou modelů a simulacemi mechanismů pátých dveří osobního automobilu. Problém byl analyzován na základě reálného měření, provedeného na třech různých vozidlech. Na základě měření byly vytvořeny výpočetní modely popisující reálnou soustavu na různých úrovních složitosti. Pro tvorbu a výpočet modelů byl využit Matlab/Simulink. Výstupem práce je simulátor pátých dveří osobního automobilu, který obsahuje i zjednodušený model řídicí jednotky. Simulátor by měl poskytovat aproximaci průběhu proudu a kinematických veličin těchto mechanismů. Model je implementován na výpočetní platformě dSPACE, která umožňuje běh simulace v reálném čase. Simulátor lze modifikovat ve smyslu změny parametrů mechanismu a modifikace některých jeho funkcionalit.
HIL simulace elektronické škrticí klapky
Maliszewski, Michal ; Chalupa, Jan (oponent) ; Sova, Václav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá Hardware in the Loop (HIL) simulací elektronické škrticí klapky. V následujícím textu je odvozen její matematický model pro různé varianty tření a dorazů. Parametry modelu byly získány měřením na reálné klapce. Dále se práce zaměřuje na návrh vhodného řídicího algoritmu, jenž je použit pro vlastní HIL simulaci. Výstupem práce je volba nejvhodnějšího modelu vzhledem k přesnosti a výpočtové náročnosti simulace.
Tepelný model kabiny automobilu pro HIL simulaci
Chromiak, Michael ; Šolc, František (oponent) ; Glos, Jan (vedoucí práce)
Teplota vzduchu vnútri kabíny automobilu ovplyvňuje vodiča, ako aj celú posádku. Najmä u vodiča automobilu je potrebná maximálna tepelná pohoda, nakoľko je jedným z faktorov, ktoré môžu ovplyvniť jeho pozornosť. Pred začatím riešenia zadania tejto práce bude potrebné vykonať súhrn teoretických poznatkov potrebných ku správnemu riešeniu zadanej úlohy. Hlavným cieľom tejto práce bude vytvorenie tepelného modelu kabíny automobilu realizovaného formou diferenciálnych rovníc popisujúcich teploty, ktoré budú zostavené v Simulinku. Na zadávanie jednotlivých parametrov popisujúcich kabínu automobilu bude vytvorený skript v Matlabe. Z pohľadu posádky automobilu, je možné pre ovplyvnenie teploty vzduchu počas jazdy v aute využiť klimatizáciu alebo otvorenie okien. Preto model dostane na vstup časový priebeh prietoku vzduchu a teploty z klimatizácie, ako aj ďalšie parametre, medzi ktoré patrí aj vonkajšia teplota. Zo zadaných parametrov následne model určí priebeh teploty v kabíne automobilu. Výsledný model bude potrebné vytvoriť tak, aby ho bolo možné implementovať do mikrokontroléru a pripraviť potrebné rozhranie k HIL simulácii.
Hardware-In-The-Loop Simulation Of A Distribution Network With An On-Load Tap Changer Controlled By An Intelligent Electronic Device Via Digital Communication
Jurák, Viktor
This paper deals with hardware-in-the-loop simulation of the distribution network, whichis equipped with the on-load tap changer on the HV / MV transformer. This tap changer in the simulationis controlled from a real physical external device - the multi-functional intelligent electronicdevice REX 640 from ABB. This device receives and processes the sampled measured values ofvoltages and currents. Based on these values, an instruction to switch the transformer tap is thengiven back into the simulation. All communication between the simulator and the external device isprovided using the IEC 61850 industrial communication protocol. The paper summarizes both thebenefits of hardware-in-the-loop simulations and the possibilities of using intelligent electronic devicesand data communication in distribution systems.
Freertos Implementation For HIL Simulation Usingaurix Multicore
Kozovský, Matúš
This article focuses on the Real-time Operating System (RTOS) implementation for Hardware-in-the-loop (HIL) simulation. Three-core AURIX microcontroller TC277 was chosen for testing. This work describes the distribution of software to individual core to reach required functionality. Basic features of HIL simulation and its usage along with RTOS features are discused.
Thermal Model Of Vehicle Cabin For Hil Simulation
Chromiak, Michael
The Thermal model of the vehicle cabin was created using differential equations in the Matlab Simulink environment. By changing parameters, it is easy to set the model to any type of passenger vehicle. The accuracy of the model calculation has been successfully verified by real temperature measurement in the car. The model can therefore be used for HIL simulation to develop control system for air conditioning for cars. The output of the model is the average temperature of individual parts of the car as well as air temperature in the cabin.
Tepelný model kabiny automobilu pro HIL simulaci
Chromiak, Michael ; Šolc, František (oponent) ; Glos, Jan (vedoucí práce)
Teplota vzduchu vnútri kabíny automobilu ovplyvňuje vodiča, ako aj celú posádku. Najmä u vodiča automobilu je potrebná maximálna tepelná pohoda, nakoľko je jedným z faktorov, ktoré môžu ovplyvniť jeho pozornosť. Pred začatím riešenia zadania tejto práce bude potrebné vykonať súhrn teoretických poznatkov potrebných ku správnemu riešeniu zadanej úlohy. Hlavným cieľom tejto práce bude vytvorenie tepelného modelu kabíny automobilu realizovaného formou diferenciálnych rovníc popisujúcich teploty, ktoré budú zostavené v Simulinku. Na zadávanie jednotlivých parametrov popisujúcich kabínu automobilu bude vytvorený skript v Matlabe. Z pohľadu posádky automobilu, je možné pre ovplyvnenie teploty vzduchu počas jazdy v aute využiť klimatizáciu alebo otvorenie okien. Preto model dostane na vstup časový priebeh prietoku vzduchu a teploty z klimatizácie, ako aj ďalšie parametre, medzi ktoré patrí aj vonkajšia teplota. Zo zadaných parametrov následne model určí priebeh teploty v kabíne automobilu. Výsledný model bude potrebné vytvoriť tak, aby ho bolo možné implementovať do mikrokontroléru a pripraviť potrebné rozhranie k HIL simulácii.
Modelování a HIL simulace ovládání pátých dveří osobního automobilu
Musil, Filip ; Matějásko, Michal (oponent) ; Brablc, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou, tvorbou modelů a simulacemi mechanismů pátých dveří osobního automobilu. Problém byl analyzován na základě reálného měření, provedeného na třech různých vozidlech. Na základě měření byly vytvořeny výpočetní modely popisující reálnou soustavu na různých úrovních složitosti. Pro tvorbu a výpočet modelů byl využit Matlab/Simulink. Výstupem práce je simulátor pátých dveří osobního automobilu, který obsahuje i zjednodušený model řídicí jednotky. Simulátor by měl poskytovat aproximaci průběhu proudu a kinematických veličin těchto mechanismů. Model je implementován na výpočetní platformě dSPACE, která umožňuje běh simulace v reálném čase. Simulátor lze modifikovat ve smyslu změny parametrů mechanismu a modifikace některých jeho funkcionalit.
HIL simulace elektronické škrticí klapky
Maliszewski, Michal ; Chalupa, Jan (oponent) ; Sova, Václav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá Hardware in the Loop (HIL) simulací elektronické škrticí klapky. V následujícím textu je odvozen její matematický model pro různé varianty tření a dorazů. Parametry modelu byly získány měřením na reálné klapce. Dále se práce zaměřuje na návrh vhodného řídicího algoritmu, jenž je použit pro vlastní HIL simulaci. Výstupem práce je volba nejvhodnějšího modelu vzhledem k přesnosti a výpočtové náročnosti simulace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.